Garantija un atteikuma tiesības

Mēs esam priecīgi par to, ka Jūs izvelējaties preci mūsu Netshop.lv interneta veikalā. Mēs cenšamies darīt visu iespējamo, lai Jūsu iegādātā prece atbilstu Jūsu izvēlei un iepirkšanās mūsu veikalā sagādātu tikai pozitīvas emocijas!

Esiet apdomīgs pircējs -vienmēr domājiet par garantijām, rūpīgi izlasiet garantijas nosacījumus!

1. Visām Netshop.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija!

2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm ir atšķirīgs, tas var būt pat līdz pieciem gadiem. Informāciju par ražotāja garantijas termiņu izvēlētajai precei meklējiet preces aprakstā vai pajautājiet mūsu klientu konsultantam.

3. Atceraties – ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Jūs varat uzrādīt:
a) pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme vai kvīts);
b) ražotāja vai izplatītāja garantijas grāmatiņu (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).

4. Latvijas Republikas garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem), barošanas elementiem (baterijas, akumulatori), piederumiem, kuriem ir ierobežots resurss (drošinātāji, austiņas, mikrofoni).

5. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, arī tad ja:
a) precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi vai paši mēģinājāt novērst bojājumu;
b) bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
c) bojājums būs radies, ražojumā iekļūstot svešķermenim, šķidrumiem vai kukaiņiem;
d) izmantojāt nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;
e) bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);
f) neveiksiet regulāro servisa apkopi (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama);
g)izmantosiet preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem).

6. Pirms preces nodošanas remontā:

a) parūpējieties par datu drošību;

b) garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc Jums jānodrošinās ar datu rezerves kopijām;
c) uzreiz dodaties uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (neizmirstiet pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas grāmatiņu!!!);
d) nāciet pie mums! Būsiet laipni gaidīts Rīgā, _____________________darbadienās no plkst. 10.00 līdz 18.00 (neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas grāmatiņu!!!);
e) zvaniet pa tālruni_______________ Mēs Jums noteikti palīdzēsim un atradīsim labāku risinājumu!

8. Atteikuma tiesības.
Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un atgriezt preci 14 kalendāra dienu laikā no pirkuma brīža. Lai izvairītos no pārpratumiem, preces saņemšanas brīdī pārliecinies vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai – ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri.
Latvijas likumdošana nosaka, ka tirgotāja pienākums ir atmaksāt par pirkumu samaksāto naudu 30 darba dienu laikā no atteikuma saņemšanas brīža.
Ja vēlaties izmantot atteikuma tiesības – lūdzam ņemt vērā šādus ieteikumus:
a) pārbaudiet preci, taču nelietojiet preci;
b) neatveriet audioieraksta, videoieraksta vai datora programmatūras iepakojumu (attiecas arī uz plaukstdatora, navigācijas iekārtas u.c. programmatūrām);
c) saglabājiet un nesabojājiet preces oriģinālo iepakojumu un komplektāciju (aizlīmētus plastikāta iepakojumus vari rūpīgi atvērt lietojot šķērēs);
d) ir preces, kuras pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ: piemēram, higiēnas preces.

9. Gadījumā, ja vēlaties atteikties no preces, nogādājiet to Netshop.lv birojā Rīgā, _________________________.

Neizmirstiet pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas grāmatiņu!!!